dinsdag 5 april 2011

K'nijn oorbellen naar idee van kuise meisjes.

Hooi allemaal,


ik dacht laat ik nu maar eerst even een blog met uitleg plaatsen voor de mensen die niet weten wat "Kuise Meisjes" oorbellen zijn en ik vind dat ik dat ook wel even verplicht ben aan Gigi&Marly aangezien ik hun idee een beetje gestolen heb.


Gigi Raveli & Marly van der Velden uit GTST ( dan Lorena & Nina) zijn samen een sieraden lijn begonnen.
Voor meer info over hun sieraden lijn kijk op : www.kuisemeisjes.nl
Het is de bedoeling dat je maar 1 oorbel draagt, anders wordt het een beetje over de top & 1 staat gewoon mooier en bijzonderder.
Zij verkopen oorbellen met daaraan bloemen en bedeltjes, de "echte" oorbellen zijn zo'n 23 tot 80 euro...
En dat vond ik een beetje duur, maar het idee vond ik wel echt super leuk! Dus daarom ben ik ze zelf gaan maken.
Het resultaat plaatste ik op mijn blog, zo kreeg ik reacties van mensen die ze zouden willen kopen & nu verkoop ik ze dus ook 7,50 per stuk exclusief verzendkosten.
( als je interesse hebt kun je me mailen naar: karlijn_dewilde@hotmail.com )


& zo hoorde een klasgenoot van mij het ( Mike Ott ) & is de naam K'nijn ontstaan!
die staat voor mijn eigen naam Karlijn & de liefde voor m'n konijntjes.


Verder maak ik ook sieraden van fimo,
dus zoek je een speciale bedel, die kan ik waarschijnlijk zo voor je maken!
( dit is goed te combineren met een oorbel)


Als je verder nog iets zou willen weten kan je me gerust mailen !






xKarlijn
K'nijn






Geen opmerkingen:

Een reactie posten