zaterdag 16 april 2011

Laura's blog! ♥

Hallo allemaal,
Vandaag post ik een intervieuw over de maakster van deze blog: http://www.thelovingkind52weeks.blogspot.com/

Laura, mijn vriendin, is erg goed in fotograferen! Zij heeft ook deze foto hiernaast gemaakt, van de door mij speciaal voor haar gemaakte K'nijn oorbel, die ze gekocht heeft.  In dit intervieuw vraag ik haar meer over haar blog.

- Stel jezelf eens voor?
Ik ben Laura, 14 jaar en ik zit in 3VWO. Mijn hobby’s zijn dansen en fotograferen.
 - Wat staat er allemaal op jou blog?
Ik zet iedere week een foto op mijn blog voor mijn 52 weken project, dit project houdt in dat ik een jaar lang iedere week een foto maak. Ik doe dit project vooral om het hele jaar door foto’s te blijven maken, omdat ik vaak in de winter vast loop. Ook wil ik wel eens weten of ik vooruitga in een jaar J


- Hoe ben je op het idee gekomen van 52 weken project?
Ik had een topic gelezen op girlscene.nl waarin een hele hoop meiden een 365-project of een 52-project gingen doen. Ik ben daar toen ook aan begonnen, vooral om te kijken of ik zoiets vol kan houden.
-  Hoe lang ben je al bezig met foto's maken & heb je nog leuke dingen meegemaakt?
Ik ben al een tijdje bezig met foto’s maken, bijna drie jaar nu. Dat waren aan het begin vooral kiekjes van dingen die ik tegenkwam, sinds een paar maanden probeer ik beter na te denken over dingen die ik maak en ook ideeën gebruiken.
Ik heb vorig jaar in oktober de fotowedstrijd van national geographic gewonnen.  Ik mocht toen eigenlijk gaan parachute springen, maar dat ging niet door omdat het te hard waaide dus dat heb ik nu nog tegoedJ

De winnende foto:  -->

Hier ook nog een link naar nog meer van zulke fantastische foto's van Laura: http://www.flickr.com/photos/thelovingkind 


Laura aan de binnenkant, ik aan de buitenkant, zo als je ziet is Laura ook nog is heel goed in fotoshoppen ! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten