zaterdag 21 januari 2012

textiel verf

Ik vind het leuk om af en toe creatief bezig te zijn en ik vind tassen ook wel heel erg leuk! Zie hier hoe deze twee dingen mooi samen gaan en ik deze tas heb gemaakt.












Al een hele tijd geleden heb ik dit bericht gemaakt, ik heb deze blog alleen een beetje verwaarloosd & ik zie dus net dat dit bericht nog als concept stond, maar ik wilde het toch nog even plaatsen ☺
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien, verder zal ik mijn best doen om meer op deze blog te plaatsen.

Van m'n verjaardag, alweer een tijdje geleden, (20-06) heb ik textielverf gekregen.
Laats ben ik daarmee aan de slag gegaan,
hier laat ik het ontwerp+de vorderingen zien en wat het resultaat is geworden.

het ontwerp


                                                                     een beginnetje



het eindresultaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten