zaterdag 30 juni 2012

mijn kamer

Op mijn blog wil ik wat nieuws gaan plaatsen, namelijk berichten over mijn kamer. Ik vind het leuk om mijn kamer te veranderen en hierover zal ik de komende tijd hier dus berichten plaatsen. Lees verder voor meer.






Dit is mijn kamer zoals het er nu uitziet, zelf vind ik het een beetje chaotisch geworden en ik wilde weer eens wat anders... Vandaar dat ik beetje bij beetje mijn kamer weer ga veranderen. Ja weer, ik houd ervan om alles gewoon even om te gooien. Alles op een andere plek, met de meubels sjouwen (waarmee ik zelf kan sjouwen dan). Zo heb ik ook een tijdje geleden bedacht dat ik mijn bed in het midden van mijn kamer wilde, gewoon omdat het kan. Nu vind ik dat toch niet heel handig meer, dus dat gaat veranderen. Verder ga ik proberen het wat 'rustiger' te krijgen en dat alles ga ik hier, op mijn blog, beschrijven, uitleggen en natuurlijk zal ik foto's plaatsen.

Omdat ik het altijd al leuk vond om naar woonprogramma's, woonbladen te kijken en het mij wel leuk leek om hier ook een deel (misschien wel helemaal) van mijn blog te laten zijn.

Hier de foto's van mijn kamer, 'voor de verandering':



Mijn bed staat midden in de kamer, dit wil ik toch ook weer terug-veranderen, het lange kastje wat onder de fotolijstjes (die ik nog moet vullen) staat was oorspronkelijk het bovengedeelte van mijn bed, maar hier heeft mijn vader een stuk afgezaagt, leuk idee zo'n kastje, maar ja... ik vind het toch net weer iets te druk.



mijn kast, die dus eigenlijk hoger zou willen, met daarnaast m'n tassenhaken, op het idee ben ik wel trots (: alleen is het iets te druk geworden...
Mijn make-up kastje, die heel gammel is geworden, als ik een la open trek dan neem ik bijna het hele kastje mee... ook niet erg handig.                       

Dat was mijn kamer, hoe ik hem ga veranderen zullen jullie de volgende keren zien :)    xKarlijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten