zaterdag 11 augustus 2012

La Palma

Buenas tardes! (goede middag) 
Vannacht ben ik weer in Nederland aangekomen, na twee zonnige weken La Palma (Canarische Eilanden). Het was leuk! De eerste week veel dingen gedaan met de auto en de tweede week vooral strand & zwembad. Hier alvast een voorproefje van een aantal foto's van mijn vakantie. Ergens deze week zal ik meer foto's plaatsen, maar je kunt altijd alvast een kijkje nemen op mijn flickr (zie kopje hierboven).


De veranderingen in mijn kamer zijn al ver. Eigenlijk is het meeste wat ik wilde veranderen, want zo'n grote verandering is het eigenlijklijk ook niet,  al verandert. Het ziet er al anders uit dan eerst. Alleen heb ik nog niet de tijd genomen om hierover te posten, wel tussendoor foto's gemaakt dus ik ga proberen de tijd te nemen om aan mijn blog te werken. Want dat is toch wel iets wat ik echt wil, mijn blog completer maken en er aan werken. Ik ga in iedergeval heel hard mijn best doen! Dus ik hoop dat jullie de komende weken hier meer kunnen zien. xKarlijn


Geen opmerkingen:

Een reactie posten