zondag 23 september 2012

Kaarshouders.

Kaarsjes zijn altijd gezellig. Laatst kwam ik deze kaarsenhouders tegen, toen waren ze alleen nog wit. Ook leuk, maar ik wilde ze toch meer bij mijn kamer laten passen. Dus welke kleuren gebruik ik dan?
 
Lees hier verder om meer te weten te komen over het maken van deze kaarsenhouders.









Eigenlijk is het heel simpel, maar toch wilde ik het even met jullie delen. Eerst zagen de kaarsenhouders er zo uit, helemaal wit.
Ik heb er met verf ( eerst zo'n potje van de GAMMA, in de kleur lelie) bloemen op geschildert, niet heel netjes en best wel kinderlijk eigenlijk, maar ik vond het een leuk effect hebben. Dit heb ik zo'n twee uur laten drogen. Toen ben ik er met een andere rose kleur overheen gegaan. Dit is acryl verf, wit en rood gemengt, tot ik deze kleur kreeg. Hiermee schilderde ik een bloemetje over de andere bloemetjes heen en sommigen liet ik licht rose. Daarna ben ik bij verschillende bloemen, er nog een bloem overheen geschildert.
 
 Even laten drogen, kaarsjes erin, aansteken & je hebt er weer wat gezelligs bij!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten