zondag 30 september 2012

verplaatsing van bed

 Een tijd geleden vond ik het leuk om mijn bed midden in mij kamer te zetten. Dit was ook best fijn, maar veel rust... dat gaf het niet. Nu heb ik mijn bed weer teruggeplaatst.











& zo ziet het er nu uit, al een stuk rustiger. Alleen nog even die planken boven mijn bed opruimen. Daar ligt nu allemaal troep op, tijdelijk, waar dat mee te maken heeft horen jullie een andere keer (:

Eerst had ik altijd een blauwe klamboe, dat kan ook heel veel verschillen! Door alleen maar een klamboe in je kamer op te hangen in een andere kleur, kan er al heel veel veranderen. Door deze witte klamboe is mijn kamer al weer een stuk rustiger.





De fotolijstjes boven mijn bed moet ik nog vullen, ik vind het leuk dat ze samen één soort van vlak vormen, binnen dat vlak zijn het allemaal verschillende lijstjes. Maar het vormt toch een geheel, samen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten